Word ook lid van het YMCA Popkoor!

Houd je van zingen, maar durf je niet verder dan in de badkamer? Dan kun je bij YMCA Popkoor terecht. Door ons gehechte groep voel je je meteen thuis. Het is altijd gezellig tijdens de repetities en natuurlijk op het podium!

YMCA Popkoor zingt populaire nummers van echte klassiekers tot de huidige hitlijsten. Onze nummers zijn speciaal gearrangeerd voor koren. Voor de meeste nummers zingen we vier tot zesstemmig. Met behulp van sopranen, mezzosopranen, alt 1, alt 2, tenoren en bassen kunnen we samen prachtige geluiden creëren en daarmee het nummer tot zijn recht laten komen.

Het YMCA Popkoor repeteert elke donderdag avond van 20:00 tot 22:00 uur bij YMCA Scheveningen, Keizerstraat 58. Tijdens de repetitie levert het koor de bladmuziek aan, zodat je ook thuis kunt oefenen. Wij streven ernaar om tijdens het optreden de bladmuziek niet nodig te hebben en uit volle borst uit ons hoofd te kunnen zingen.

Wil jij lid worden van ons koor of een keertje proefdraaien, meld je dan aan via het inschrijfformulier of loop zomaar eens binnen bij een repetitie. Zangervaring en noten lezen is niet nodig, maar natuurlijk wel jouw gezelligheid en plezier in het samen zingen.

Goed om te weten!

• De contributie bedraagt € 20,00 per maand incl. consumpties.
  • Ooievaarspas houders krijgen 50% korting.

Heb je na het proefdraaien de keuze gemaakt om bij onze groep aan te sluiten, dan zal onze dirigente Merel een stemtest uitvoeren om je definitieve stemgroep te bepalen.