Informatie Koor en dirigent

Dit koor uit Scheveningen, ontstaan in 2008, bestaat uit zo'n 45 enthousiaste leden. Het repertoire bestaat uit geheel eigen wijze covers van popmuziek,

Compilatie kooroptreden

Foto's koorleden

Optredens waren er al eerder van Paradiso Amsterdam tot Haarlem en het Westland tot het Paard in Den Haag en natuurlijk niet te vergeten op vele locaties in Scheveningen. Tenslotte mag niet onvermeld blijven dat dit koor initiator is van het grootste korenfestival van Den Haag onder de naam 'Terug naar de Kust'.

Dirigent is Merel van Geest

Merel van Geest (1984) is een sopraan die sinds 2009 twee masters haalde aan het Koninklijk Conservatorium in Den Haag. Haar repertoire kenmerkt zich door grote diversiteit. Merel is een all-round zangeres die zowel klassiek als musical maar ook pop met veel liefde aan haar publiek brengt. Zij is benoemd tot Haags toptalent, waardoor ze de kans kreeg om een eigen en eigentijdse producties met topsolisten te realiseren. Door haar affiniteit met theater en musical heeft ze nu brede ervaring opgebouwd in koordirectie.

Merel van Geest

De begeleiding is met piano door Anastasiya Akinfina